Sesonkipalvelu

EI OULUSSA

Sesonkipalvelu pähkinänkuoressa

Sesonkipalveluun vastaanotettavien tuotteiden määritelmä vaihtelee jonkinverran kaupunkikohtaisesti. Pääsääntöisesti myyntiin otetaan SESONGIN mukaiset ulko- ja kuravaatteet, kengät ja urheiluvälineet, sekä kirjat, lelut ja muut lapsiperheen tarvikkeet. (Esim. Talvella myyntiin toppahaalari, hanskat, villa-asu ja luistimet. Kesällä shortsit, sandaalit ja pelastusliivit.)

Ilmoittaudu myyjäksi

  • Pyydä itsellesi asiakaskoodi ja hinnoittele tuotteesi. Hintalapussa tulee lukea tuotteen nimi, koko, hinta ja asiakasnumerosi.
  • Käytä harkintaa hinnoittelussa; mitä itse olisit valmis maksamaan käytetystä?
  • Kiinnitä laput huolellisesti, varmista nuppineulalla, harsimalla tai teipillä. Emme kerää lappuja talteen.
  • Hintalaput voit tehdä itse, mutta suosittelemme tarralappuja mikä nopeuttaa hinnoittelua (kassalta 0,60e/30kpl).
  • Palapelit, moniosaiset lelut ja vastaavat tulee pussittaa tai teipata yhteen.

Tuotteiden tuonti ja myynti

  • Tuo tuotteet kassalle, kerromme sinulle kauanko tuotteesi ovat myynnissä.
  • Tuotteet ovat myynnissä sovitus ajan, jonka jälkeen voit kerätä myymättömät tuotteet pois myynnistä (ilmoittaudu kassalla).
  • Pyydä apua kassalta löyttääksesi oikeat osastot (huom. sinun tulee kuitenkin itse muistaa millaisia tarvikkeita toit myyntiin.)
  • Mikäli et nouda tuotteita sovittuna aikana, ne siirtyvät Vadelmatarhan omaisuudeksi; alennusmyynteihin ja hyväntekeväisyyteen.

Kertymät ja maksu

  • Myyntiajan jälkeen kertymät siirtyvät suoraan tilillesi.
  • Vähennämme sovitun provision myynnistä.
  • Myynneistä ei ilmoiteta erikseen, mutta voit tiedustella myyntitilanne kassalta.

Kaikki kertymät maksetaan kahden kuukauden välein automaattisesti tilille
Huomioithan että pankkiyhteyksistä johtuen ja ruuhka-aikoina tilitykset voivat näkyä tililläsi pienellä viiveellä.

Ole yhteydessä omaan myymälääsi mikäli tarvitset palvelusta lisätietoja!